2008-06-26

是終點,也是起點。笑著走,到白頭。


DSC_0288a





DSC_0302b





DSC_0197a






DSC_0222a







DSC_0256a





DSC_0260c





DSC_0295a





DSC_0169a





DSC_0190a





DSC_0231a





DSC_0274b





DSC_0290a





DSC_0366a





DSC_0408a





DSC_0386a





DSC_0119a





DSC_0128a





DSC_0114a





DSC_0025a





DSC_0351a

nikon D80
Tokina 12-24mm F4
http://www.flickr.com/photos/mansonkin/sets/72157605815419975/

4 則留言:

ah-yun 說...

我想問呢﹐呢D相你有冇用external flash架﹖如果有﹐用邊個﹖

我都係用D80﹐友人下星期結婚叫我幫手做下back up photographer。好驚。(希望佢係講下囉。) 通常室內都唔夠光。但我又覺得用external flash 好麻煩。我有隻50mmf1.4﹐但prime lens 喎﹐我又驚唔方便。唉﹐點呢你話﹖!

(我係經zz來呢度架。flickr都有add你架。)

茂斯 說...

hi,Yun:
原來你都係ZZ紛絲, 佢真係好多粉絲...

我有好多相片是沒有用燈的, 此post好像只有2張打了燈, 一來喜歡用現場光, 二來沒新機研究閃燈....但其實d80配sb-600或者sb-800,都應該夠玩了. 我外閃是用sb-800的
(好像還有SB-400,還更便宜,但不能打跳燈http://www.dcfever.com/news/readnews.php?newsID=1360)

如果你很少機會用外閃, 建議不要買, 問人借好了, 其實機頂燈, 很多情況都夠用了, 有幾荷拍婚禮? 我也是拍了半次咁大把, 都係back up, 亂拍些snap, 新仔一名....

獨孤一味50mm F1.4, 可以不打閃了, 但好難全面....焦距太tele了, 好多場面不能拍.....建議你帶多枝WIDE鏡,或者用枝變焦鏡, 配合外閃. 但光圈細點, 有利有弊...

17-55 F 2.8非常方便, 或者問朋友借?手持沒閃, ISO 800可以完成任務.

ah-yun 說...

但zz係你既粉絲播。好勁呀你!(!)

下﹐燈就一定唔會打架啦。我都係take 下 candid shots唧。但我係連外閃都唔想用囉。(好重呀!) 係啊﹐我話買﹐一直都未買。成日覺得都唔想用。但友人有sb-800﹐可以借既。我多數用D80既standard lens(18-105mm)﹐但有時唔係好夠光囉。平時玩下冇乜所謂﹐但人地結婚喎。唉。(仍然希望友人只係講下!)

嗯﹐聽你咁講﹐50mm F1.4真係唔得。我本來諗﹐暗D都影到呀嘛。但呢個鏡頭實在都有好多limitation。我都係要問下D朋友有冇更適合既lens好D啦。

(唉﹐但點解明明個婚禮下星期就係囉播﹐但我而家先來諗呢﹖!)

謝謝你! ^^

茂斯 說...

zz個傻婆有時真係好搞鬼....

18-135才3.5-5.6應該不夠用, 我不打燈,2.8才剛剛夠......但人地結婚喎,想保險, 還是借燈吧, 隨然麻煩,總好過賴野....

其實做後備攝影, 應該隨意點吧, 拍得開心就行, 你朋友應該明白吧, 除非她好男服侍。

如果我用定焦, 50mm F1.4婚禮很適合, 但我會加支14mm或者18mm做主力囉。但是不同人喜歡不同視角, 我自己比較喜歡廣角罷了。建議你問朋友變焦啦, 但如果打燈, 18-135是夠的。